۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

شهر من، شهر تهران - فریدون فرخزاد

























شهر من، شهر من
شهر خوب من شهر تهران
قلب من، قلب من
دور از تو می‌میرد این سان
آوای تو هر دم
طنین می‌افکند در گوش‌ام
اما من دور از تو
چنین پژمرده و خاموش‌ام
شهر من چه شهری‌ست
شهر کودکی و افسانه
شهر من چه شهری‌ست
شهر مادر است و خانه
شهر من، شهر من
شهر خوب من شهر تهران
قلب من، قلب من
دور از تو می‌میرد این سان
زمانی گذشته را در خاطرم می‌‎آوری
زمانی آینده را با غم‌ها و شادی‌ها

شهر من، شهر من
دلم هوای تو را دارد
عشق من چون باران
روی آسمان‌ات می بارد
گه تلخی، گه شیرین
گه اندک و گهی بسیاری
گه چون غم یا شادی
درون سینه‌ام جا داری
اکنون من آوازی
برای شهر خود می‌خوانم
این آواز آوازی‌ست
که من از شهر خود می‌دانم
شهر من، شهر من
شهر خوب من شهر تهران
قلب من، قلب من
دور از تو می‌میرد این سان
زمانی گذشته را در خاطرم می‌‎آوری
زمانی آینده را با غم‌ها و شادی‌ها




لینک دانلود








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر